Často kladené otázky

1. Je možné vrátenie tovaru?

- Áno, vrátiť sa môžete do 30 dní od prijatia objednaného produktu. Ďalšie informácie a podrobnosti nájdete tu:

Vrátenie tovaru - Naliefashion.sk

 

2. Sú produkty predmetom možnosti reklamácie?

- Áno, na každý produkt zakúpený v Glamourcollection.sk sa vzťahuje záruka po dobu dvoch rokov.

Obchodné podmienky - Glamourcollection.sk

 

3. Je Naliefashion.sk registrovaný obchod?

- Áno, Naliefashion.sk je legálne fungujúca spoločnosť, ktorá bola založená v roku 2023.

 

4. Zasielate zásielky na dobierku?

- Áno, náš internetový obchod ponúka možnosť platby na dobierku.

 

5. Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

- Za svoju objednávku môžete zaplatiť online cez platobnú bránu ShoptetPay alebo na dobierku. 

 

6. Má Naliefashion.sk kamennú predajňu?

- Glamourcollection.sk prevádzkuje iba online eshop, nemáme kamennú predajňu.

 

7. Cez ktoré spoločnosti odosielate objednávky?

 

- Odosielame cez Packetu (CZ zásilkovna) do výdajných miest alebo kuriérom na adresu. 

 

8. Ako vás môžem rýchlo kontaktovať? 

Odpovieme vám čo najrýchlejšie prostredníctvom Instagramu: naliefashion.sk 

Môžete tiež napísať na našu firemnú e-mailovú adresu: info@naliefashion.sk

Snažíme sa, aby bol čas odozvy čo najkratší, preto odpovedáme aj mimo štandardnej pracovnej doby, žiadame vás však o trpezlivosť a neopakovanie správ, ak od odoslania žiadosti neuplynulo viac ako 24 hodín.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz